translation

Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2009

Βασιλόπιτα της πεθεράς μου!!!

Pin It
Είναι βασιλόπιτα τύπου κέικ
της τελευταίας στιγμής!!!

166863_1774640603123_1152542545_2337227_1981690_n (1)



Υλικά
500γρ. αλεύρι που φουσκώνει
2 φλιτζ. του νες ζάχαρη
5-6 αβγά (αναλογα το μέγεθος)
250γρ. βιτάμ
1 κεσ. γιαούρτι
χυμό απο ένα πορτοκάλι και το ξύσμα του
ξύσμα απο 1 λεμόνι
2 βανίλιες
1 φλιτζάνι καρύδια (προαιρετικά)
1/2 κούπα σταφίδες (προαιρετικά)

για τη διακόσμηση
ζαχαρόπαστα
χρώματα ζαχαροπλαστικής

Εκτέλεση

Χτυπάμε πρώτα τα αβγά με τη ζάχαρη να αφρατέψουν.

Έπειτα ρίχνουμε το αλεύρι εναλλάξ με το γιαούρτι,


το χυμό από το πορτοκάλι και τα ξύσματα.

Προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά της συνταγής.
Στο τέλος βάζουμε τα καρύδια,τις σταφίδες (αφού τις έχουμε αλευρώσει ελαφρώς) και τα ανακατεύουμε με ένα κουτάλι.

Απλώνουμε στο ταψί λαδόκολλα,βάζουμε μέσα το χυλό απο το κέικ και τοποθετούμε το νόμισμα το οποίο έχουμε τυλίξει σε ένα αλουμινόχαρτο.


Το ψήνουμε στους 175 βαθμούς (στις αντιστάσεις) για 40-50 λεπτά.

Πώς να κάνουμε τα αγιοβασιλάκια:

Πλάθουμε σχέδια όπως αυτά της φωτογραφίας:
και τα κολλάμε μεταξύ τους με λίγο νεράκι!!!


167753_1778601862152_1152542545_2342165_5402293_n

                       Καλή χρονια σας εύχομαι με υγεία και χαρά!!!!!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

Αλεξάνδρα είπε...

Μαργαρίτα δεν έχω λόγια!!!!!
Τέλεια,τέλεια,τέλεια!
Θα μου επιτρέψεις να δανειστώ την ιδέα σου για το προσωπάκι του αι-βασίλη, σε μια βασιλόπιτα που σκοπεύω να στολίσω αύριο;
Πολλά φιλάκια!

margarita είπε...

ναι παιδι μου το συζητας?
οτι θέλεις ειχε και κορμο ο αι βασίλης αλλα δεν ηταν πολυ φουσκωτο αντιθετα με την μεση το κεικ και δεν μπορεσα να το κανω

Αννιώ είπε...

Μαργαρίτααααααα είναι πολύ όμορφη!!! μου αρέσουν κι εμένα τα αγιοβασιλάκια και θέλω να δω πως τα κάνεις!! Μπράβο και Του Χρόνου με Υγεία!!

Ελένη είπε...

Μαργαρίτα/Αλεξάνδρα να ρωτήσω κάτι; Όταν λες 1 κεσεδάκι γιαούρτι πόσων γραμμαρίων κεσεδάκι εννοείς; 250;

margarita είπε...

1 κεσεδακι αγελαδιτσα το μικρο νομιζω 200γρ - 250γρ

Ελένη είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα! Θα την δοκιμάσω την Πρωτοχρονιά και θα αφήσω το σχόλιό μου (αν και είμαι σίγουρη ότι θα είναι μούρλια όπως και όλες οι συνταγές αυτού του σάιτ).
Καλός νέος χρόνος να μας βρει όλους!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ-ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΙΜΑΙ Η ΓΙΩΤΑ .ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ.ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ ΤΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ.ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ:ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΙΚ ΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΡΥΔΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΥΓΡΟ?ΕΓΩ ΑΛΕΥΡΩΣΑ ΤΟ ΚΑΡΥΔΙ ΟΠΩΣ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΗΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΟΤΑΝ ΨΗΘΗΚΕ ΣΕ ΣΧΑΡΑ ΟΠΩΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ?

margarita είπε...

Πρεπει να το βγαζεις να στεγνωνει αλλα αυτο δεν εχει καμια σχεση, μπορει το ταψακι σου να ηταν μικρο, και εμενα οταν τα ταψακια ειναι μικρα μου αφηνουν μια υγρασια μεσα στο κεικ, το μονο κολπο για το καρυδι ειναι να ειναι λιγο πιο χοντρο απο αμμο, εγω χρησιμοποιω ταψακι 28 εκ. Καλη Χρονια να εχουμε, ελπιζω να σε βοηθησα

Ελένη είπε...

Κορίτσια καλό σας απόγευμα. Ελπίζω να περάσατε τέλεια και να είναι ενας ευτυχισμένος νέος χρόνος.
Λοιπόν, όσο αφορά τη βασιλόπιτα την έφτιαξα την Πρωτοχρονιά και την πήρα στην μαμά μου γιατί είχαμε τραπέζι για τα γενέθλια της αδελφούλας μου (πρωτοχρονιάτικη είναι :-) ).
Αρχικά να σας πω για 2 μικροπαραλαγούλες που έκανα. Αρχικά πρόσθεσα 2 κουταλάκια BP γιατί φοβήθηκα ότι δε θα φούσκωνε αρκετά γιατί το αλεύρι που έχουμε εδώ (Κύπρο) και λέει ότι φουσκώνει μόνο του δεν μου είχε. Το είχα ξαναδοκιμάσει και μου έκανε ένα τέτοιο κολπάκι... Επίσης χρησιμοποίησα περισσότερους και διαφορετικούς ξηρούς καρπούς αφού μας αρέσουν έτσι. 1 φλυντζάνι αμύγδαλα και λίγα φουντούκια και τα δύο μέτρια κομμένα.

Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν έφαγα εκείνη τη νύχτα γιατί είχα φτιάξει καμιά δεκαριά διαφορετικά γλυκά και είχαμε και κάμποσα διαφορετικά είδη φαγητών και λόγω χώρου δεν μπορούσαν να χωρέσουν όλα :-)

Σήμερα με πήρε η μαμά μου τηλέφωνο και μου λέει: "Πόσο υπέροχη είναι η βασιλόπιτα που μας έφερες;;; Την έχουν καθαρίσει εδώ στο σπίτι και θέλουν και άλλη. Σου φύλαξα ένα κομμάτι να φας όταν ξανάρθεις".

Οπόταν Μαργαριτούλα μου αυτά είναι τα δικά μου σχόλια για τη συνταγή και το σχόλιο της οικογένειας για τη βασιλόπιτα. Θα αφήσω και το δικό μου σχόλιο για γεύση μόλις τη δοκιμάσω.

Ευχαριστώ πολύ :-)

Ανώνυμος είπε...

Hey! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to give it a look.
I'm definitely loving the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to
my followers! Fantastic blog and outstanding style and design.

My blog :: Heel Pain symptoms

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...