translation

Τρίτη, 20 Ιουλίου 2010

Αλευρόπιτα

Pin It

Ένα ταξίδι στα Ζαγοροχώρια
και μια υπέροχη συνταγή!!!!!!!!!

Εικόνα 027

Υλικά
2 1/2 κούπες αλεύρι
4 αβγά
1/2 λίτρο γάλα
1/2 κεσεδάκι βιτάμ soft(κρατάμε λίγο για το πασπάλισμα)
1 κεσεδάκι γιαούρτι αγελαδινό των 200γρ.
500 γρ. τυρί
φρυγανιά
αλάτι,πιπέρι


Εκτέλεση

Παίρνουμε ένα μεγάλο ταψί,το αλείφουμε με πολύ βούτυρο

Εικόνα 007

και έπειτα το πασπαλίζουμε με φρυγανιά (όπως κάνουμε για τα κέικ,ώστε να μην κολλάνε στη φόρμα).

Εικόνα 010

Βάζουμε σε μπολ τα αβγά,το γάλα,το γιαούρτι,τρίβουμε το τυρί (κρατάμε λίγο) και ανακατεύουμε.

Εικόνα 001Εικόνα 003

Έπειτα ρίχνουμε το αλεύρι και ανακατεύουμε ξανά.

Εικόνα 011

Ρίχνουμε το μείγμα στο κέντρο του ταψιού.

Εικόνα 012

Το απλώνουμε και προσθέτουμε από πάνω το υπόλοιπο τυρί και λίγο ακόμη βούτυρο σε διάσπαρτα κομματάκια.

Εικόνα 015Εικόνα 016

Το ψήνουμε στους 200 βαθμούς,μέχρι να ροδίσει.

Εικόνα 020

Καλή Επιτυχία!!!!!!!!!!!!

Tip
Προσέξτε πολύ στο βουτύρωμα!Πρέπει το βιτάμ να μπει σε μεγάλη ποσότητα,για να μην κολλήσει η πίτα στο ταψί.Αν θέλετε,μπορείτε στη ζύμη να τρίψετε και κασέρια.

23 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αγαπημένη πιτούλα, θέλει καλή παρέα!!!

maggy είπε...

και πολυ νοστιμη,

Anonymous είπε...

πολύ εύκολη πιτούλα

pandora είπε...

Υπέροχη,θα την φτιάξω αύριο - μεθαύριο.Εύκολα και νόστιμα πράγματα.Καλό βράδυ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Oι αναμνήσεις μου από τα Ζαγοροχώρια είναι από τις πιο όμορφες και η αλευρόπιτα της κυρα-Κικίτσας στον Βίκο είναι μια από αυτές τις όμορφες αναμνήσεις.
Η πίτα σου είναι πραγματικά από τις πιο νόστιμες!
Απλή αλλά σούπερ στην γεύση!

maggy είπε...

Ελενα το δεν εχω παει εγω η μαμα μου εχει παει και πηρε την συνταγη το αστειο ειναι οτι δεν τρωει και οτι κανει κανει και εχει τυρι μεσα το κανει τελεια

frabala είπε...

Ααααα! Καλωσήρθες στο club της Αλευρόπιτας! Έμαθα ναφτιάχνω την αλευρόπιτα και εγώ μετά από ταξίδι στα Ζαγοροχώρια. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι με τόσα λίγα υλικά έφτιαχναν κατι τόσο νόστιμο...
Η δική μου συνταγή έχει γιαούρτι, αλεύρι, αυγό πολύ λιγότερο βούτηρο και σουσάμι!

Την φτιάχνω συνήθως τις Παρασκευές το βραδάκι για νόστιμο σνακ!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι η Γιούλη από το είμαι μαμά. Μαργαρίτα αν κρίνω από το ψευδώνυμο μάλλον εσύ μου έδωσες την ιδέα. Λοιπόν η αλευρόπιτα τέλεια την δοκίμασα για να δω πως είναι κι έχει μείνει η μισή. Θα την φτιάξω σίγουρα το Σάββατο στα γενέθλια. Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος κάποια σελίδα για διακοσμήσεις πιάτων. Κάνω κάποιες μόνη μου αλλά θα ήθελα καινούργιες ιδέες.

Ανώνυμος είπε...

Την έχω κάνει και είναι πολύ ωραία, απλά πλέον βάζω στραγγιστό γιαούρτι αντί για αγελαδινό, κίτρινα τυριά και καμιά φορά ζαμπόν ή γαλοπούλα ή κάτι τέτοιο και ελαιόλαδο αντί για βούτυρο. Την βάζω σε μικρότερο ταψί για να γίνει πιο παχιά και την ψήνω για 45' στους 180 και για 15 στους 160 σε λαδόκολλα αέρας πάνω - κάτω. Η φίλη του blog Ιωάννα

margarita είπε...

Καλησπερα Ιωαννα μου,
Καταρχην που χαθηκες? εσυ κανεις αλλη συνταγη,
στειλ εμου ακριβης ποσοτηες αν θες να την εκετελέσω και να την ανεβασω, περιμενω απαντηση.
Πολλα Φιλια

Ανώνυμος είπε...

Την δικιά σου κάνω ή τέλος πάντων σε αυτήν πατάω και στις αναλογίες! Έχω όμως ένα ελάττωμα, ποτέ δεν κάνω μια συνταγή όπως την βλέπω, πάντα προσθέτω ή αφαιρώ κάτι! Το αποτέλεσμα καλό είναι τις περισσότερες φορές, ή έτσι μου λένε ...!Πάντως με έχεις καταστρέψει, όλη την ώρα μαγειρεύω, τα τρώνε βέβαια όλοι και τα παιδιά μου αλλά εγώ με βλέπω σε λίγο να μοιάζω με το ροζ ζωάκι που κάνει γκρουνγκ - γκρουνγκ ... τη ζυγαριά την έκρυψα... ψέματα λέω...!Φιλιά "Η φίλη του blog Ιωάννα"

Ανώνυμος είπε...

Ξέχασα να πω, ότι την έκανα πάλι σήμερα και την καταβρόχθισαν. Συνοδεύεται τέλεια δε με ένα ποτήρι ξινόγαλα στο πρωινό ή με γαλοτύρι στο μεσημεριανό! "Η φίλη του blog Ιωάννα"

margarita είπε...

Ο οποτε θα την κανω σε αυτες τις αναλογιες,
Η μαγειρικη εινια εκτονωση δε πειραζει θα παμε μεταγια περπατημα καμια ωρα θα ειμαστε ενταξει... καιοχι πολλα πολλα με την ζυγαρια εγω προχθεςς μαλωσα παλι...χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

την έχω κάνει κι είναι υπέροχη.Άν έβαζα μέσα και σπανάκι θα ήταν καλή?

margarita είπε...

Καλησπερα
Ψιλοκομμένο και μαγειρεμενο οπως θα το εβαζες για γεμιση πιστευω θα ηταν καλο.

Ανώνυμος είπε...

στηνσυνταγημπεικινδενμπαινει?

margarita είπε...

Καλησπέρα
οχι δεν εχει μπεικιν φυσικα αν θέλεις μπορεις ναβαλεις για πιο αφράτα αποτελέσματα

Ανώνυμος είπε...

Επειδή εγώ είμαι από τα Ζαγοροχώρια και τυχαία είδα τη συνταγή σου,θα σου πω ,πως δεν βάζουμε φρυγανιά (που να τη βρίσκαν τη φρυγανιά τότε τα παλιά τα χρόνια) κάτω ,αλλα μόνο φρέσκο βούτυρο και από πάνω στο τέλος χτυπάμε ένα αυγό με λίγο γάλα και το ρίχνουμε παντού ώστε όταν ψηθεί να πάρει χρώμα και να είναι αφράτη!
Η Ηπειρώτικη αλευρόπιτα-ζυμαρόπιτα δεν γίνεται ούτε με βιτάμ ούτε με κίτρινα τυριά!
Θέλει βούτυρο ζωικό,γάλα,γιαούρτι πλήρες,φέτα καλή χωριάτικη και αυγά!!! Και την κάνουμε λεπτούλα...

Ιωάννης Παπαδομιχελάκης είπε...

Το μισό κεσεδάκι βιτάμ το χρησιμοποιούμε όλο στο άλειμμα του ταψιού στην αρχή και στην επιφάνεια στο τέλος; Δεν μπαίνει στο μίγμα με τα υπόλοιπα υλικά;

margarita είπε...

Καλησπέρα Ιωάννη,
δε βάζουμε βιταμ μέσα στην ζύμη,
το ταψί που θα χρησιμοποιησουμε είναι μεγάλο και χρειάζετε αρκετη ποσότητα.
Καλη Επιτυχια!::

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα! Τι ωραία ιδέα για κολατσιό στο σχολείο!!! Αλευράκι να βάλω κανονικό ή φαρινάπ; Πειράζει να βάλω στραγγιστό γιαούρτι και λίγο κασέρι μέσα; Σε φιλώ-ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

margarita είπε...

Καλησπέρα
ο αλευρι ειναι για όλε τις χρήσεις.
Αν βάλεις στραγγιστο βάλε και λίγο γαλα για να εχει πιο πολυ υγρασία. Κασερι βάλε όσο θέλεις και έγω βαζω οπως μερικες φορες προσθέτω και λίγο ρίγανη γινετε πολυ αρωματικη!!!
Καλη Επιτυχια!!!

Ανώνυμος είπε...

Σ' ευχαριστώ για τον κόπο και τον χρόνο σου να μου απαντήσεις! Αγοράζω τα υλικά και αύριο το βράδυ ετοιμάζομαι για νέες γεύσεις. Σήμερα με περιμένει ένα ΒΟΥΝΟ για σίδερο...-ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...