translation

Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010

Αβγόφετες με γάλα

Pin It

Το αγαπημένο σνακ των παιδικών μου χρόνων!!!

DSC00104

Υλικά
5-6 φέτες μπαγιάτικο ψωμί
2 αβγά χτυπημένα
1 ποτήρι γάλα
λάδι για το τηγάνισμα

Εκτέλεση
Κόβουμε το ψωμί σε φέτες.

DSC00097

Βάζουμε το λάδι να κάψει και βουτάμε το ψωμί στο γάλα

DSC00098

και από τις δυο μεριές.Έπειτα στο αβγό

DSC00099

και το βάζουμε στο λάδι που έχει κάψει,μέχρι να ροδίσει και από τις δυο μεριές.

DSC00102

Σερβίρουμε με αλάτι ή ζάχαρη.

 

          DSC00111                                      Καλή επιτυχία!!!!!!!

11 σχόλια:

misirlou misirlou είπε...

Δε το πιστευω!!!!!1 και εμας το ιδιο...τρελενομαστε να μας φτιαχνει ο παππους αυτες τιε φετες.....Ηρθε η ωρα να συνεχισω την παραδοση...θα τα ξαναφτιαξωωωω
Σ ευχαριστω πολυ πολυ!!!!

MyKitchenDiary είπε...

Γειά σου Μαργαρίτα! Φαίνεται τέλειο!
Πρόσφατα το συζήταγα με κάτι φίλους και με κορόιδεψαν που δεν το είχα ακούσει σαν αβγόφετες αλλά σαν frensh toast! Μου λένε "έτσι σου έλεγε η γιαγιά σου μικρή, έλα να σου φτιάξω french toast?". Λέω όχι, η μαμά μου το έλεγε έτσι :) Φταίω που έχω γκουρμεδιάρικη μαμά?

Roula είπε...

Η Πόντια γιαγιά μου, τα έλεγε "φελία", .
Μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν ήξερα καν ότι τα λένε αυγοφέτες.
Είναι βέβαια η ίδια λιχουδιά....και μου έφερες στο μυαλό γλυκές αναμνήσεις.

manousina είπε...

Καλημέρα και εμένα μου το έφτιαχνε η μανούλα μου!!!

Mamma el είπε...

Και ο άντρας μου τις φτιάχνει!!!! Είναι όπως το χτυπητό αυγό. Διαχρονική αξία στη γεύση!!!

Έχουμε ένα δωράκι για σένα
http://homedesignbyelkal.blogspot.com/2010/09/blog-post_22.html

Vita είπε...

Με ζαχαρίτσα και λίγη κανελίτσα παρακαλώ, με ένα μεγάλο φλυτζάνι γάλα και ...ξαναγινόμαστε παιδιά

margarita είπε...

Χαιρομαι που σας αρεσε αυτη η συνταγη οντως ειναι french toast με την μονη διαφορα που αυτη προσθαιτουν και βανιλια σκονη ή εκχυλισμα, Η μαμα τις κανει με σκετο αυγο αλλα η θεια μου τι κανεις ετσι και τις εχω μια αδυναμια

misirlou misirlou είπε...

ΝΑ ΜΑΙ ΠΑΛΙ....μολις με ξελασπωσατε!!!...ερχεται ο γιος μου πριν λιγο ..."μαμα πειναω ...αλλα θελω κατι γλυκο)...Χριστε μου αυτα τ αγορια καθε 1 ωρα πεινανε!!!
Σκεφτηκα λοιπον τις αβγοφετες με γαλα!!ΤΕΛΕΙΑ!
γκρρρ...και δεν ειχα ψωμι!!!!!!
Δε το εβαλα κατω....θα αυτοσχεδιασω ,λεω( μη με παρετε με τις πετρες)
Το εκανα με ΦΡΥΓΑΝΙΑ!!!(ωχ..σιγα με τις πετρες)
Απιιιιστευτο εγινε!...δεν το περιμενα.
απλα θελει συντομο βουτιγμα στο γαλα....για να μην σπασει η φρυγανια.Ο Μικρος..που ειναι και περιεργος με το φαγητο ..μασουλαει στο αλλο δωματιο και ακουγεται που μουγκριζει απο ευχαριστηση..χαχαχα
Γινανε σας λεω ονειρεμενα με την φρυγανια...δοκιμαστε το ..
Σας ευχαριστω πολυ που ξαναφερατε την συνταγη αυτη στο σπιτι μου...φιλια

ALEXIA είπε...

μόλις σας ανακάλυψα!Είχα ξεχάσει τις αυγόφετες!Κλασική κι ανεκτίμητη συνταγή.Πολύ ωραίο το blog
Τι καλά που είστε από Θεσσαλονίκη!ή κάνω λάθος...

mara είπε...

Τον τελευταιο καιρο τις φτιαχνω τακτικα.Γευση και μυρωδια απο τα παιδικα μας χρονια!!!Ομορφη η παρουσιαση.Μπραβο!

Ανώνυμος είπε...

η μαμα μου ανακατευει το αυγο με το γαλα-αλατι-πιπερι, και εκει βουταει τις φετες..ειναι τα φελια..γρηγορο και νοστιμο..ευχαριστω που μου το θυμισατε!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...