translation

Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

Αμερικάνικο cheese cake

Pin It
Από τα καλύτερα cheese cake!!!
cxv
Υλικά για 26 –28 εκ ταψί
Βάση
2 πακέτα digestive μπισκότα
250 γρ λιωμένο βούτυρο
Γέμιση
500 γρ τυρί κρέμα
1 μεγάλο κουτί ζαχαρούχο γάλα
χυμό από 1 λεμόνι
Σάλτσα
Σάλτσα βύσσινο
Συνταγή
Θρυμματίζουμε τα μπισκότα στο Multi  να γίνουν σκόνη, τα μεταφέρουμε στο ταψί που θα κάνουμε το γλυκό
DSC04226
και ρίχνουμε από πάνω το λιωμένο βούτυρο,
DSC04227
τρίβουμε καλά τα μπισκότα να πάει το βούτυρο παντού, πατάμε τα μπισκότα μετά χέρια μας να δημιουργήσουμε μια βάση,
DSC04229
βάζουμε το ταψί στο ψυγείο για 30 λεπτά.Σε ένα βαθύ μπολ ρίχνουμε όλα τα υλικά μαζί
DSC04233
και τα χτυπάμε μέχρι να γίνουν μια αφράτη κρέμα, βάζουμε την κρέμα πάνω στην βάση με τα μπισκότα.
DSC04237
Κάνουμε την σάλτσα βύσσινο (χωρίς να προσθέσουμε την σαντιγύ)  όπως τις οδηγίες την αφήνουμε να κρυώσει και την βάζουμε πάνω από στην κρέμα,
DSC04248
βάζουμε το γλυκό στο ψυγείο 3-4 ώρες μέχρι να σφίξει.
                         Καλή Επιτυχία!!!!
Υ.Γ. Αν θέλετε βάζετε ψιλοκομμένα τα βύσσινα ή ολόκληρα από την αρχή της παρασκευής της σάλτσας, στις φωτογραφίες είναι ψιλοκομμένα. Επίσης το ταψί μου ήταν αρκετά μεγάλο για αυτό είναι λεπτό το γλυκό οι διαστάσεις που σας δίνω για το ταψί είναι αυτές που πρέπει.

13 σχόλια:

Dear little diary είπε...

Νόμιζα ότι τα αμερικάνικο τσιζκεικ είναι αυτό που το ψήνουνε..
Πάντως μου αρέσει που δεν έχει κρέμα γάλακτος. Θα το δοκιμάσω για μια πιο light εκδοχή του τσιζκεικ.

Neli είπε...

Τρελαίνομαι για αυτό το γλυκό και το δικό σου φαίνεται σούπερ,θα τα φτιάξω όπωσδηποτε,καλή συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

apla prostheste amygdala alesmena kai kabroudismena sth vash kai randiste me koniak!!!!!!einai teleio!!!episis adi gia saltsa vissino ego vazw komposta vissino k theno to siropi ...

Ανώνυμος είπε...

Εχω ακριβως την ιδια συνταγη! Ειναι το νοστιμοτερο cheese cake που εχω φαει!

Ροδανθη είπε...

Καλημέρα θα το φτιάξω σήμερα κιόλας τέλειοοο!!!!

Ανώνυμος είπε...

το λιωμένο βουτυρο που θα ριξουμε στα μπισκοτα θα πρεπει να ειναι κρυο??Ευχαριστω!!!

Ανώνυμος είπε...

Το έφτιαξα και εγώ....είναι πραγματικά τέλειο (και εύκολη συνταγή) αλλά το μόνο μειονέκτημα είναι ότι το μυαλό μου είναι συνέχεια στο ψυγείο :(
Βίκυ

Ανώνυμος είπε...

8ελω να το κανω για τα γενεθλια της μικρης μου σε 4 μερες κ εχω μια ερωτηση....1 μεγαλο ζαχαρουχο γαλα γραφετε αλλα εγω ξερω οτι εχει ενα μεγεθος.μπορεισ να μου πεισ γραμ?
κ για ποσα ατομα μπορεισ να κερασεις?να κανω 2 για 20 ατομα?

Μαργαριτα είπε...

Καλησπερα,
το μεγάλο ειναι περιπου 400γρ. Για 20 ατόμα και χορταστικες μερίδες κανε 2, για κανονικες κάνε μια σε 28 ταψάκι θα βγει πιο λεπτη λίγο η κρέμα αλλα δε θα μπουκώνει. Καλη Επιτυχια πατως το γλυκο αυτο ειναι φοβερό!!!

Ανώνυμος είπε...

Το αυθεντικό έχει αυγά αλεύρι,sour cream και ψήνεται στο φούρνο.Αυτό είναι κάτι άλλο.

margarita είπε...

Αγαπητε ανωνυμε καλησπερα
Κανεις δεν ειπε οτι εινα ι αυθεντικη συνταγη ουτε το γραφω πουθενα... την συνταγη μου την εστειλε ενας φοιτητης φιλος που σπουδασει την Ν.Υορκη και μου ειπε οτι αυτο κανουν εδω...Τωρα αληθεια, ψεμματα θα σε γελασω πολυ θα ηθελα να παω για να ξερω αλλα δυστηχως δε μπορω...
ΑΝ εχεις ομως την καλοσυνη και την διαθεση θα ηθελα να μου στειλεις την συνταγη, γιατι μου α ρεσουν πολυ τα cheese cake και θα την δοκιμασα ευχαρίστως...
Φιλια Πολλα θα περιμένω

Ανώνυμος είπε...

δε μου επηξε ποτε η κρεμα δεν μπορω να καταλαβω γιατι!!

DIMITRIS είπε...

Καλησπέρα
Δεν ειναι στερεο ειναι κρεμωδης
φυσικα θελει και πολυ καλο χτυπημα για αρκετη ωρα.
Καλη Επιτυχια!!!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...