translation

Δευτέρα, 10 Σεπτεμβρίου 2012

Ζαμπονοκασεροπιτάκια σε 5 λεπτά

Pin It
Σήμερα έχω τα γενέθλια μου  και επειδή δεν μου αρέσουν τα γλυκά θα σας κεράσω ένα αλμυρό πιτάκι!!!
DSC04599
Υλικά
Για την ζύμη
300 γρ τριμμένα κασέρια
8 κουταλιές της σούπας γάλα
2 αυγά 
10 κουταλιές της σούπας λάδι
400 γρ αλεύρι  για όλες τις χρήσεις
100 γρ αλεύρι καλαμποκιού
1 1/2 φακελάκι μπείκιν
Γέμιση
300γρ τριμμένα κασέρια
15 φέτες ζαμπόν
Συνταγή
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς, Βάζουμε όλα τα υλικά της ζύμης σε ένα μπολ και τα ανακατεύουμε, (μπορεί να χρειαστεί λίγο παραπάνω αλεύρι 1-2 κουταλιές).
DSC04591
αφήνουμε την ζύμη για 10 λεπτά να ξεκουραστεί, την χωρίζουμε σε 2 μπάλες, περνούμε την μια και την ανοίγουμε φύλλο 2 χιλ. και το κόβουμε σε τετράγωνα ,
DSC04593
πάνω σε κάθε τετράγωνο βάζουμε μια φέτα ζαμπόν και λίγο τριμμένο  κασέρι,
DSC04596
το κάνουμε ρολό και το κλείνουμε,
DSC04597
επαναλαμβάνουμε την διαδικασία και στην άλλη μπάλα, τα βάζουμε σε λαδωμένο ταψί
DSC04598
και τα ψήνουμε στους 200 για 15 λεπτά και έπειτα για άλλα 10 λεπτά στους 160 μέχρι να πάρουν χρυσό χρώμα. (εγώ τα έψησα στους 200 βαθμούς μόνο και έγιναν τέλεια )
DSC04602
                          Καλή  Επιτυχία!!!!!!!!!!! 
Αυτή την καταπληκτική συνταγή την βρήκα εδω.

31 σχόλια:

papagalos28 είπε...

Καλημέρα και Χρόνια σου πολλά!!Πολύχρονη και να περάσεις πολύ όμορφα σήμερα!!Η συνταγή φαίνεται πολύ καλή!!Καλοφάγοτα!! :))

Foteini Thes είπε...

Mαργαρίτα μου χρόνια πολλά με υγεία,χαρές,οικογενειακή και προσωπική γαλήνη και να περιστοιχίζεσαι πάντα από αγαπημένα πρόσωπα!!Μας κερνάς ένα υπέροχο αλμυρό σνάκ-κι εγώ προτιμώ τις αλμυρές γεύσεις-,που θα συντροφεύει κάθε ώρα της μέρας μας.Ιδανικό και για τα παιδιά στο σχολείο!!Σου στέλνω πολλά,πολλά φιλιά!

Στελλα είπε...

καλημέρα! χρόνια σου πολλα!!!!!!!!!! τι μου κάνεις με ολα οσα ανεβαζεις! Ολο λεω οτι θα κανω διαιτα αλλα με οσα βλεπω την αναβαλω για την επομενη κ παει λεγοντας! γερη να εισαι να μας κολλαζεις με τις δημιουργιες σου!

Beauty Follower είπε...

Ο χρονος ειναι χρημα!

τρουφάκι είπε...

Χρόνια πολλά! Πολύχρονη!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά Μαργαριτούλα!!! Χρόνια Ευτυχισμένα και δημιουργικά!!!

Στην Υγειά σου!!! Τρέξαν τα σάλια μου, χιχι :)

Ελένη

FLORA GIA είπε...

Πρώτα πρώτα για τα γενέθλιά σου χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις και να είσαι ευτυχισμένη.
Διπλή νοστιμιά και στη γέμιση και στη ζύμη.
Συγχαρητήρια.

mpoukitsa mas είπε...

Μαργαρίτα , τι σχέση έχεις με τη σέρβικη γλώσσα;

Ερμιόνη είπε...

Να τα εκατοστήσεις Μαργαρίτα!!
Εύχομαι να είσαι πάντα καλά, γερή, δυνατή, ευτυχισμένη και δημιουργική!
Υπέροχο το αλμυρό σου κέρασμα!
Φιλιά!

Neli είπε...

Πολύ θα ήθελα να έτρωγα μερικά ,τέλεια φαίνονται.Χρόνια πολλά να έχεις ότι επιθυμίσεις.

Eri είπε...

Κορίτσι μου γλύ χρόνια σου πολλά και απο εδώ, τέλεια και απνεύκολα τα ζαμπονοπιτάκια ότι πρέπει για πάρτυ, τρελαίνομαι για τέτοια μιρκούλια!
Φιλιά πολλά!

mpoukitsa mas είπε...

margarita , ti sxesh exeis me servia ?

Gee Gee Gourmet είπε...

Χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου! Παρθενάκι κι εσύ ε;

Καταπληκτικά φαίνονται τα ζαμπονοτυροπιτάκια σου! Πραγματικά! Πρέπει να είναι πολύ τυρέ νια και πικάντικη η γεύση τους. Μου αρέσει που δεν έχουν και πολύ ελαιόλαδο. Ότι πρέπει για δεκατιανό στο σχολείο! :-)

Αχ ξεκινάμε αύριο!

Καλό σου βράδυ!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καταρχήν να τα χιλιάσεις και να έχεις όλα όσα ονειρεύεσαι... χαμόγελα, αγάπη και υγεία!!!

κατά δεύτερον.. αυτο το "5 λεπτά".. με βρίσκει φανατική οπαδό της συνταγής σου...

παίρνω δύο από τα ζαμπονοκασεροπιτάκια σου και φεύγω!!!

φιλάκια, και του χρόνου!!!

Ζουζού είπε...

Χρόνια σου πολλά πολύχρονη ότι επιθυμείς!καταπληκτική η συνταγή σου, εγώ παίρνω το κέρασμά μου, προτιμώ τα αλμυρά από τα γλυκά! φιλάκια!

Άννα είπε...

Να τα εκατοστησεις Μαργαριτα!
Οι Σέρβοι έχουν μπει πλέον για τα καλα στη ζωή μας!

Ανώνυμος είπε...

gia poio logo hrisimopoioume kalampokaleyro? de mporoume na baloume mono aleyri gia oles tis hrisis? tha halasi kati sto migma? eyharisto

Μαργαριτα είπε...

Καλησπερα
Σας ευχαριστω όλους για τις ευχες σας με συγκινειτε πραγματικα, το καλαμποκαλευρο δίνει αλλη γευση φυσικα και μπορει να βαλεις μονο λευκο,
ΑΠΟ την Σερβια ειναι η πεθερα μου, αλλα ηρθε Ελλαδα απο 9 χρονων, εχουν πολυ ωραια κουζινα

Ανώνυμος είπε...

kai fysika hronia polla!!!

fotolabida maria είπε...

ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΙΧΟΥΔΙΕΣ!!!!ΤΑ ΠΙΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μαργαρίτα μου να σου ευχηθώ και από εδώ, να τα χιλιάσεις, να είσαι γερή και καλόχρονη!!!!
Φιλάκια!

Τασούλα είπε...

Μαργαρίτα μου έγιναν εξαιρετικά τέλειο σνάκ για το σχολείο!!!!Τρώγονται ευχάριστα και κρύα!Μπράβο σου για την ωραία συνταγή.

Τασούλα είπε...

Μαργαρίτα μου έγιναν εξαιρετικά τέλειο σνάκ για το σχολείο των παιδιών.

ELENA S είπε...

Χρόνια σου πολλά με υγεία και χαμόγελα...!!!!Τί πιτάκια είναι αυτά?Θέλω να τα φτιάξω ΤΩΡΑ όμως!!!Δεν αντέχω,πρέπει να τα δοκιμάσω.....είσαι φοβερή!!!

Ανώνυμος είπε...

Πέντε λεπτά σίγουρα δε μου πήρε να την κάνω, κάτι σε 55 θα έλεγα, το αποτέλεσμα πάντως με αποζημίωσε αφού έφαγαν ο άντρας μου και τα παιδάκια μου (εγώ είχα ήδη εξαντληθεί, ίσως δε μου άρεσε και πολύ το καλαμποκάλευρο). Πρόσθεσα και λίγο παραπάνω λάδι, γιατί δε ζυμωνόταν καλά.

Μαργαριτα είπε...

Καλησπερα,
βασικα το 5 λεπτα ειναι γιατι δεν εχει μαγια και δε θελει φουσκωμα, αλλα δε μπορω να καταλαβω τι αλλο μπορει να σε δυσκόλεψε,Χαιρομαι πολυ παντως που αρεσε στα παιδια και στο συζηγο την επομενη φορα δοκιμασε τα χωρις καλαμπολαευρο, και με κεφαλοτυρι μεσα στην ζυμη , τα ξανα εκανα με πιο αλμυρο τυρι και ηταν θεικα, οχι οτι ετσι δεν ειναι
Φιλικα Μαργαριτα

Μυρτώ είπε...

Μαργαρίτα, σ' ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και με την ευκαιρία συγχαρητήρια για το μπλογκ σου! Μάλλον με δυσκόλεψε το άπλωμα του φύλλου, με το οποίο δεν είμαι καθόλου εξοικειωμένη. Σε κάθε περίπτωση, έχουν μείνει τα μισά και οι προοπτικές τους για κατανάλωση άμεση είναι θετικότατες! Μυρτώ ex-anonymous!

Μαργαριτα είπε...

Οντως αν δε το εχεις με το φυλλο και το κοψιμο γενικα ειναι λιγο ζορι, χαιρομαι ομως που σας αρεσε
απο εδω και περα θα μιλαμε με όνομα
Φιλια Μαργαριτα

Ανώνυμος είπε...

Αν πάρω έτοιμη ζύμη κουρού γίνονται;

margarita είπε...

Καλησπέρα
Γίνονται αλλα δεν θα ειναι ίδια γευση το καλαμποκαλευρο τους δινει μια ιδιαιτερη
γεύση.

Ανώνυμος είπε...

kalispera, fainontai polu nostima alla molis teleiwsa ti syntagh ... dyskoleytika k ekana poly wra gia na thn zymwsw k na tin plasw... makari na bgoun nostima!

Δημοσίευση σχολίου

Διαδωστε το....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...